11 augusti 2014

Lars Lerin på Akvarellmuseet







































Så kan det gå när man inte förstår sig på att blogga från en läsplatta istället för sin vanliga dator:
Då kommer ett inlägg om Lars Lerinutställningen i Skärhamn
fastän jag själv fortfarande befinner mig i Philadelphia, på The Clay Studio.
Lerinutställningen är i allra högsta grad aktuell.
Jag var där i slutet av maj men den håller på till september. Och den är mycket sevärd!

Och bilder från The Clay Studio kommer!
Så fort jag listat ut hur jag får rätt storlek på dem.
Inget ser likadant ut i läsplattan som på datorn,
men den här gången ska jag inte beklaga mig
utan lugnt och metodiskt se till att lära mig hur man gör.

I alla fall: Philadelphia är hänförande! Och The Clay Studio fantastiskt!

Well this is what I post when I cannot figure out how to use Blogger on an IPad:
I post about Swedish artist Lars Lerin's magnificent exhibition at 
the Watercolor Museum in Skärhamn, Sweden instead. 
Though I am still in Philadelphia PA USA, at The Clay Studio.
The Lerin exhibition is up and running as I am writing this. 
It's stunning!

And I will post pictures from The Clay Studio! 
As soon as I have figured out how to maneuver this IPad. 
Nothing looks the same as in the computer but I will not complain this time, 
just slowly and steadily learn how to do it.

In any case: Philadelphia is amazing! And The Clay Studio is fantastic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar