22 augusti 2011

Att packa...
































...är en konst i sig.
Nu är det klart i varje fall. Jag har inte så stor vana att packa inför en utställning där sakerna skall fraktas för sig d v s där det inte är jag själv som bär, så jag tog god tid på mig, packade ner, packade upp, packade ner igen och packade om alltihop och till slut kändes emballerandet och packandet som en konst för sig.
Jag funderar på att låta bli att packa ur lådorna i galleriet och bara visa dem så här;)

Tack A och K för hjälpen.

Packing...
...is art in itself.
Finally it´s done. I am not very experienced when it comes to packing artwork going away for a show where I cannot carry it there myself, so I took my time. Packed, unpacked, repacked and unpacked again and again and in the end all that wrapping and stacking became like artwork.
I´m thinking of not unpacking the boxes in the gallery but displaying them like this:)

Thanks to A and K for helping out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar